Kim jest i czym zajmuje się osoba pracująca na stanowisku asystenta dyrektora?

kim jest asysten dyrektora i czym się zajmujeAsystent dyrektora to osoba, która zapewnia wsparcie dyrektorowi w różnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Owe wsparcie mieści się w zakresie zarządzania i organizacji. Praca na tym stanowisku wiąże się ściśle z pracą biurową. Każdy asystent lub asystentka zajmuje się organizowaniem oraz koordynowaniem spraw związanych z administracyjnymi i logistycznymi kwestiami funkcjonowania stanowiska dyrektora w konkretnym przedsiębiorstwie.

Osoba na stanowisku asystenta dyrektora jest zobowiązana do prowadzenia terminarza, organizowania oraz uzgadniania czasu pracy dyrektora. Ta osoba powinna również przygotowywać dla swojego szefa raporty, prezentacje, wszelkie analizy i zestawienia, dotyczące firmy, w której pracuje. Ale to nie wszystkie obowiązki osoby na tym stanowisku. Asystent dyrektora organizuje i obsługuje różne spotkania oraz konferencje swojego szefa oraz jego podróże służbowe. Taka osoba zapewnia oraz koordynuje informacje oraz ich przepływ w firmie i poza nią. W tym przypadku ważny jest kontakt telefoniczny oraz mejlowy, ale też obieg dokumentów.

Asystent dyrektora dodatkowo dba o wygląd biura i porządek w nim, również dba o stan techniczny urządzeń biurowych. Osoba na tym stanowisku zna niemal wszystkie osoby w firmie, ponieważ ściśle współpracuje ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa. To umożliwia asystentowi dyrektora odpowiednią realizację swoich zadań. Poza tym taka osoba również odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie zarządzania projektami, które są w danym czasie prowadzone w firmie. Asystent dyrektora często też reprezentuje swojego szefa przed współpracownikami wewnątrz zakładu pracy oraz wobec kontrahentów zewnętrznych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *