Asystent dyrektora centrum logistycznego – na czym polega praca osoby na tym stanowisku i czego się od niej oczekuje?

asystent dyrektora centrum logistycznegoOsoba pracująca na stanowisku asystenta dyrektora centrum logistycznego musi stawić czoła wielu zadaniom, które niekiedy są bardzo trudne i skomplikowane. Wśród wymienianych zadań przez pracodawców znajdują się poniższe obowiązki. Prace administracyjne, które są związane z bieżącą obsługą centrum logistycznego. Kolejnym zadaniem jest również bieżące wsparcie dyrektora w jego codziennych obowiązkach. Asystent powinien też bezproblemowo wprowadzać do systemu faktury i dekretować koszty, które są związane bezpośrednio z obsługą centrum logistycznego. Musi liczyć się też z nadzorowaniem korespondencji nie tylko przychodzącej, ale też wychodzącej.

Kolejnym ważnym aspektem jego pracy jest dbanie o nienaganny obieg dokumentów w firmy i poza nią oraz ich archiwizacja. Nie ulega nawet wątpliwości, że w takich firmach asystent zajmuje się też organizacją i planowaniem wszelkich spotkań dyrektora. Dodatkowo powinien też zamawiać artykuły biurowe i sprawdzać ich stan ilościowy w biurze.

Pracownik na tym stanowisku musi liczyć się też z tym, że niekiedy będzie musiał reprezentować swojego szefa przed pracownikami firmy oraz osobami z zewnątrz. Reasumując jest on prawą ręka dyrektora.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *