Asystent

1Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta dyrektora to pracownik obsługi biura kadry kierowniczej, który odpowiada za funkcjonowanie całej firmy i strzeżenie jej wielu tajemnic. Wśród głównych obowiązków asystenta dyrektora znaleźć można:

  • logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach,
  • przygotowywanie zestawień, sprawozdań, analiz i raportów,
  • analiza dokumentacji,
  • obsługa sekretariatu,
  • organizacja zebrań i spotkań oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg,
  • organizacja podróży służbowych,
  • pośredniczenie między zarządem a pozostałymi pracownikami,
  • zapewnienie przepływu informacji w firmie,
  • współpraca z działami,
  • sporządzanie tłumaczeń i obsługa korespondencji,
  • realizacja bieżących zadań zleconych przez dyrektora.

Pracodawcy poszukujący asystentów dyrektora od kandydatów wymagają doświadczenia średniego, choć dużym atutem jest posiadanie tytułu licencjata bądź magistra, najchętniej ekonomii lub zarządzania. Osoba ubiegająca się o to stanowisko musi znać język angielski lub niemiecki i umieć bardzo dobrze organizować sobie czas pracy. Do niezbędnych umiejętności należy obsługa komputera i programów biurowych oraz obsługa urządzeń biurowych, takich jak faks, drukarka i bindownica. Wielu pracodawców od asystentów wymaga prawa jazdy kategorii B. Cechami charakteru, które przydają się w pracy asystenta są: zdolności interpersonalne, komunikatywność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność i kreatywność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *